POK i szatnia nieczynne do odwołania

Cieszymy się, że znowu jesteście z nami!

W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników oraz w zgodzie z aktualnymi zaleceniami informujemy, że PUNKT OBSŁUGI KLIENTA jest nieczynny * oraz SZATNIA jest nieczynna *

Prosimy pamiętać o zachowaniu paragonów! Uczestnicy programu lojalnościowego Galerii Wisła będą mogli nabyć punkty za dokonane transakcje po ponownym uruchomieniu POK. Zachęcamy do korzystania ze strony internetowej programu (program.galeria-wisla.pl), gdzie możliwe jest sprawdzenie aktualnego stanu konta oraz zamówienie nagród. Nabicie punktów i zamówienie/odbiór nagród możliwe jest również w biurze administracji Galerii Wisła (czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 – 17:00, III piętro – wjazd windą panoramiczną).

*-do odwołania